23-02-2014 haaienspotten en zwemmen - Reisverslag uit Genadedal, Zuid-Afrika van Iris Rasing - WaarBenJij.nu 23-02-2014 haaienspotten en zwemmen - Reisverslag uit Genadedal, Zuid-Afrika van Iris Rasing - WaarBenJij.nu

23-02-2014 haaienspotten en zwemmen

Door: Iris Rasing

Blijf op de hoogte en volg Iris

23 Februari 2014 | Zuid-Afrika, Genadedal

half 5 ging de wekker vandaag. na onze lange reis hebben we maar drie uur kunnen slapen omdat we activiteiten gingen doen. de leraren hadden een verassing voor ons waar we met onze busjes heen moesten rijden. Frans vertelde ons dat we walvissen gingen spotten maar dat bleken uiteindelijk haaien te zijn. onderweg naar de zee kwamen we heel veel zwerfhonden tegen en we zagen ook nog aparte roofvogels en zebra's. als je hier door de straten loopt kom je altijd wel wilde paarden, koeien of honden tegen die soms midden op de weg lopen. we waren nog maar net onderweg of ik vond alles al helemaal geweldig om te zien. ik ben helemaal niet zo van de natuur maar hier is het echt zo mooi. bij de zee aangekomen kregen wij een reddingsvest aan en een enorme regenjas. die regenjas was zo groot dat het leek alsof alle meiden potloodventers waren. op de boot hebben we veel gezien en uiteindelijk ook nog een witte haai, dat was erg indrukwekkend. we hebben erg gelachen op de boot alleen jammer dat we er niet uitzagen want de kapitein was behoorlijk knap. we maakten er een rustig dagje van dus we gingen nog naar het strand om te zwemmen. het strand was heel mooi en wit dus we hebben daar veel foto's gemaakt. na het strand gingen we naar het stadje Hermanus waar we geld kregen om te eten. we kochten nog wat spullen op de markt en gingen daarna eten bij de kfc. deze dag was erg leuk, vooral door de haaien. ik kijk erg uit naar morgen want dan zie ik mijn buddy weer alleen dan op school. ik ben erg benieuwd hoe dat daar gaat lopen en hoe de afrikanen les krijgen. xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Genadedal

Iris

Actief sinds 12 Aug. 2013
Verslag gelezen: 116
Totaal aantal bezoekers 6051

Voorgaande reizen:

21 Februari 2014 - 08 Maart 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: