27-02-2014 kaap de goede hoop - Reisverslag uit Genadedal, Zuid-Afrika van Iris Rasing - WaarBenJij.nu 27-02-2014 kaap de goede hoop - Reisverslag uit Genadedal, Zuid-Afrika van Iris Rasing - WaarBenJij.nu

27-02-2014 kaap de goede hoop

Door: Iris Rasing

Blijf op de hoogte en volg Iris

27 Februari 2014 | Zuid-Afrika, Genadedal

vandaag zijn we naar kaap de goede hoop geweest. de weg richting kaap de goede hoop was heel mooi en we zagen zelfs bavianen onderweg. we zijn helemaal tot de top van de berg gelopen en het uitzicht dat je daar zag heb ik nog nooit eerder gezien, echt geweldig! het was wel heel erg warm dus ik ben nu helemaal verbrand. op de berg zagen we nog struisvogels, hagedissen en dassies. ik zou graag foto's willen laten zien maar dat kan jammer genoeg niet. na kaap de goed hoop gingen we naar een ander plaatsje waar ze allemaal pinguins hadden. dit was ook erg leuk maar toen was ik al wel best moe van de wandeling. we gingen ook bij de pinguins uiteten. toen we aan het eten waren vertelde Arnold dat we s'avonds nog een schoolfeest hadden dat was georganiseerd om ons te verwelkomen. dus toen we thuis kwamen moesten we meteen omkleden en snel richting school lopen omdat we nog maar 1 uurtje hadden. toen we daar binnenliepen kwamen veel afrikanen meteen bij ons dansen en het was heel leuk om te zien omdat hun heel goed konden dansen. ik vond het feest leuker dan verwacht omdat iedereen zo vrolijk was en je kon zien dat dansen en zingen vaak hun passie is. het was dus een geslaagd feest maar omdat we tot nu toen alle dagen van s'ochtends vroeg tot s'avonds laat activiteiten doen vind ik het wel fijn om even rust te hebben. xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Genadedal

Iris

Actief sinds 12 Aug. 2013
Verslag gelezen: 149
Totaal aantal bezoekers 6047

Voorgaande reizen:

21 Februari 2014 - 08 Maart 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: