02-03-2014 tafelberg - Reisverslag uit Genadedal, Zuid-Afrika van Iris Rasing - WaarBenJij.nu 02-03-2014 tafelberg - Reisverslag uit Genadedal, Zuid-Afrika van Iris Rasing - WaarBenJij.nu

02-03-2014 tafelberg

Door: Iris Rasing

Blijf op de hoogte en volg Iris

02 Maart 2014 | Zuid-Afrika, Genadedal

vandaag zijn we naar de tafelberg en kaapstad geweest. toen we onderweg waren naar kaapstad hoorden we dat de tafelberg niet meer doorging omdat het te mistig was. uiteindelijk gingen we er toch heen met een touring bus. in de bus kreeg je oordopjes en kon je luisteren naar info over kaapstad. de bus was best leuk maar ik hopte dat we wel iets zouden zien op de tafelberg ondanks de mist. we hoefden gelukkig niet lopend de berg op maar met een gondel. in de gondel zag je opeens helemaal niks meer door de mist, dat was wel apart. op de berg hadden we eigenlijk alleen wat gedronken in het restaurant en daarna zijn we weer gegaan want je kon wel rondlopen maar dan zag je toch niks. ik vond het wel heel gezellig op de berg. na de tafelberg hadden we tot 5 uur vrije tijd en konden we ergens gaan eten. wij gingen natuurlijk naar de mac omdat daar ook wifi is. we hebben nog op de markt gelopen en nog wat spulletjes gekocht. ik vond het weer een geslaagde dag en ik kijk uit naar morgen omdat we morgen op safari gaan! xx