22-02-2014 aankomst - Reisverslag uit Genadedal, Zuid-Afrika van Iris Rasing - WaarBenJij.nu 22-02-2014 aankomst - Reisverslag uit Genadedal, Zuid-Afrika van Iris Rasing - WaarBenJij.nu

22-02-2014 aankomst

Door: Iris Rasing

Blijf op de hoogte en volg Iris

22 Februari 2014 | Zuid-Afrika, Genadedal

ja hoor vandaag zijn we dan eindelijk aangekomen in Genadedal waar we de komende twee weken gaan verblijven. onze reis duurde erg lang omdat we 5 uur vertraging hadden waardoor we ook niks van Dubai hebben kunnen zien maar dat doen we waarschijnlijk op de terugweg. in het vliegtuig had iedereen een eigen scherm waar die films kon kijken, muziek luisteren of spelletjes spelen. het eten vond ik best meevallen omdat iedereen altijd tegen mij zei dat het heel vies was maar dat vond ik meevallen. in het tweede vliegtuig waren de stewards en stewardessen veel aardiger dan in het eerste vliegtuig. ik heb de hele reis niet kunnen slapen maar het goed nieuws is dat anne niet heeft hoeven overgeven (die zat namelijk naast mij). Toen we op het vliegveld aankwamen ontmoete ik mijn buddy (Nokwazi Nolovu). ze was meteen heel aardig en gelukkig was ze ook wel spraakzaam. we moesten na onze vliegreis nog tweee uur rijden voordat we bij ons hostel aankwamen en die twee uur duurde echt heel erg lang. ik merkte meteen dat het verkeer daar ook wel anders gaat dan hier omdat ze sowieso al aan de andere kant rijden maar ook omdat onze chauffeur echt heel hard reed. onze afrikanen gingen meteen bij ons zitten en we voelden ons daardoor ook welkom. het hostel waar we verblijven is niet heel vies maar er zitten wel heel veel grote dikke zwarte afrikaanse krekels waar je echt knettergek van word. we hebben net gedoucht en nu gaan we lekker slapen omdat we over 3 uur alweer op moeten staan voor ons volgende dag programma. xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Genadedal

Iris

Actief sinds 12 Aug. 2013
Verslag gelezen: 118
Totaal aantal bezoekers 6061

Voorgaande reizen:

21 Februari 2014 - 08 Maart 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: